Isnin, 8 Ogos 2011

Salam Perkenalan

Salam perkenalan buat rakan-rakan blogger...


Baiklah, aku rasa elok kiranya kalau aku memperkenalkan diri aku ini serba sedikit. Aku nama diberi aku...manusia biasa yang dijadikan ALLAH selaku hambanya di bumi ini. Aku manusia yg sdkt cerewet dlm soal kerja ttp dalam makanan, aku bantai semuanya...janji sdap dan halal.

             Jadi kiranya korang semua pasti dapat mengagak bagaimana diriku kan?? Tak perlu bersembunyi..aku jujur berkata di sini...aku insan yg kategorinya...gemuk..agaknya dah tahap overweight dah kot..

            Disebabkan sudah terlalu lama berpenampilan begitu...iaitu semenjak aku habis matrik..masa matrik, kurus beb..sbb hdp kat matri sgt sengsara...tp aku ska sbb itulah permulaan aku jadi kurus..hahaha..tp malangnya, bila dah masuk u sampailah sekrang, berat aku makin menjadi2..

           Dulu aku tak kisah..orang kutuk aku..buat dek je..orang nasihat..senyum je..tp aku ttp mahu maintain waktu tu dgn berat berlebihan..mgkn aku ego @mgkn aku x de motivasi kuat...ermmm...

           Tapi enth kenapa...aku tb2 nak kurus balik..skrg berat aku 73kg dgn ketinggian aku yg x seberapa, 148 cm..so korang leh la ambil kalkulator buat calculation BMI aku..btl x aku neh katergori overweight..
 
         So aku nak kurus!! Eh takkan sbb BMI kot kan..pelik..sblm2 ni x ada kisah pn..apahal lak kan...aneh??????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...