Selasa, 9 Ogos 2011

misi menjelajah maklumat

        Ketika aku sedang menulis untuk entri ini, aku baru sahaja selesai membaca beberapa artikel yg aku rasa sgt berguna dalam membantu aku mencapai hasrat aku iaitu mahu menguruskan badan...wah banyak betul info yang aku peroleh...sememangnya membaca itu jambatan ilmu...alhamdulliah..sebelum aku mahu berkongsi pengetahuan yg aku perolah drp pembacaan aku..aku mahu mengucapkan terima kasih kepada penulis2 artikel, blog2 dan sebagainya yg banyak memberi info yg berguna utk dijadikan panduan kpd aku..aku harap pendedahan yg akan aku lakukan dlm entri seterusnya mendapatkan keizinan sesiapa yg terasa bahan itu adalah miliknya..mohon dihalalkan ya..apa2 pn aku bkn makluk jenis copy dan paste..di universiti aku dah diajar utk menghormati hasil penulisan orang....sma ada aku tulis siapa pemiliknya atau aku garap sndiri menerusi pembacaan aku...maksudnya berdasarkan info2 yg aku baca..aku duduk study...cuba cerakin mengikut kefahamn aku..menganalisa seblm menterjemahkan dalam word yg aku faham..itulah sbaiknya krn bahan2 itu jg yg akan aku gnakan sbgai panduan utk aku mencapai matlamat aku dalam menguruskan badan....mari2 kita share maklumat bersama agar sama2 bleh kurus dgn berusaha!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...