Isnin, 8 Ogos 2011

Permulaan hari ini

Permulaan hari ini sgt berserabut...mla2 aku ingat slpas tulis kat blog, aku mau tido jap..sisa mengantuk selepas sahur tb2 dtg menyengat walhal smalam bleh dikirakan sbg hari awl aku tido..tp bila fikirkan matlamat aku utk kurus...aku gagahkan jg diri aku utk bersenam erobik..wah gtu tau!! tolong percaya ok! Aku siap download lagi video senam erobik smata2 utk mencapai matlamat aku utk kurus neh! Ok back to story, hmm mmg berserabut..sbb??? spjg aku bt senam erobik, telefon bimbit aku asyk brrbunyi je..sekejap masge msuk, ada gak yg call...tp x leh salah org yg massage n call aku sbb mereka bkn tau aku tgh ada keje...lgpn salah aku sbb gatal massage diorg bagitahu stu info sblm bt senanam erobik..so terima akibatnya..huhu..tp x pe, serabut2 pn..dpt gak bt skali...ok, aku mahu bt lagi..berusaha! anda bleh sihat ramping!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...