Selasa, 9 Ogos 2011

Mengapa Air masak???

          Pernah x korang semua terfikir  mengapa kita digalakkan minum air masak??? Yalah memanglah untuk kesihatan tapi mengapa?? Apabila kita bersoal jawab pasal mengapa, jawapan harus spesifik dan terperinci baru alasan kita itu boleh diterima. Tak gitu? Ops jangan salah anggap. Aku bukan mau cari gaduh dengan korang tapi sekadar mahu menyatakan bahawa apabila kita berbicara soal mengapa, sebab dan sewaktu dengannya, kita seharusnya menampilkan alasan yg kukuh. Kalau ada bukti yg kukuh lagi kaw cakap kita! Cam iklan...lebih kawwwwwwww!!
        Dulu2 masa time belajar dari sekolah rendah ke menengah dan beralih ke matrikulasi sehinggalah ke menara gading, aku selalu lihat org2 Cina asyik duk usung botol air besar yg berisi air masak @ air kosong@ air putih..Aku selalu terfikir kenapa??? Korang pernah x jdi cam aku?? Aku selalu terfikir tp x tergerak pn waktu tu nak bt research...tp bla dah berniat nak kurus, tb2 semua tu bagi aku sgt ptg utk diketahui..Aku perlu terjah dan bongkar isu air masak utk tahu peranannya! Jom join aku untuk next entri!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...